TeleBGŻ

AAA

poleć znajomemu

zgłoś błąd

TELEBGŻ

Zarządzaj rachunkiem korzystając z klawiszy telefonu.

Funkcjonalność i bezpieczeństwo - to dwie najważniejsze cechy TeleBGŻ

TeleBGŻ to usługa dostępna przez 24h na dobę i 7 dni w tygodniu. Umożliwia m.in. telefoniczne:

  • sprawdzenie stanu i historii konta
  • złożenie dyspozycji realizacji zleceń płatniczych lub zleceń stałych
  • zakładanie lokat terminowych

Łącząc sie z TeleBGŻ będziesz mógł wybrać - czy chcesz, aby pomógł Ci konsultant, czy wolisz skorzystać ze specjalnego automatycznego systemu obsługi (IVR). Pozwala on samodzielnie wykonywać operacje na koncie za pomocą klawiszy telefonu.Oczywiście w każdej chwili możesz połączyć się z konsultantem.

Jak rozpocząć korzystanie z TeleBGŻ?

Wystarczy, że otworzysz konto osobiste z usługą TeleBGŻ a otrzymasz w Oddziale Banku „identyfikator AKD” (przeznaczony tylko dla Ciebie specjalny kod, który pozwoli systemowi zidentyfikować Cię jako Klienta naszego Banku) oraz 8-cyfrowy kod dostępu (PIN). Odtąd będziesz mógł korzystać z obsługi konta przez telefon 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

Sprawdź, jakie będziesz miał korzyści wynikające z korzystania z TeleBGŻ.

Jeżeli chcesz korzystać z TeleBGŻ i możliwości jakie daje automatyczny system obsługi - zadzwoń pod numer:

  • 801 123 456 – jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego lub z sieci operatorów komórkowych T-Mobile, Orange, Plus, Play (opłata za połączenie według cennika operatora)
  • (+48 22) 530 71 00 – jeśli dzwonisz z innych sieci komórkowych lub z zagranicy (opłata za połączenie według cennika operatora)

 

  • dostęp do usług Banku z dowolnego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu
  • możliwość skorzystania z obsługi za pośrednictwem konsultanta Contact Center
  • promocyjne warunki korzystania z produktów i usług dostępnych jedynie przez TeleBGŻ
  • możliwość złożenia u konsultanta TeleBGŻ dyspozycji odwołania niewykonanego przez Bank przelewu
 

ZALOGUJ SIĘ

dowiedz się więcej

 
 

SZUKAJ

Ładowanie...
 

Z telefonów stacjonarnych oraz z sieci operatorów komórkowych T-Mobile, Orange, Plus, Play.

Z pozostałych sieci komórkowych oraz z zagranicy:
+48 22 530 71 00

(opłata za połączenie wg cennika operatora)

 

logo_bgz_optima

 
 

NA SKRÓTY

 
 

SERWIS EKONOMICZNY

Kurs sprzedaży:

 

EUR4.3305

GBP5.2638

 

USD3.1337

CHF3.5943

 

więcejwięcej


Referencyjne stawki oprocentowania:

 

WIBOR 6M

2.7400

 

LIBOR EUR 6M

0.3870

 

LIBOR CHF 6M

0.0734

 

więcejwięcej